Driemaal is scheepsrecht! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Gaby Gerritsen - WaarBenJij.nu Driemaal is scheepsrecht! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Gaby Gerritsen - WaarBenJij.nu

Driemaal is scheepsrecht!

Blijf op de hoogte en volg Gaby

06 April 2013 | Nederland, Maastricht

Zo, daar gaat ie dan!
Hoogstwaarschijnlijk liggen de meesten van jullie nog op één oor, terwijl ondergetekende over een paar minuutjes in de auto stapt op weg naar Sjeepslook.

Na twee mislukte pogingen om deze reis te maken, gaat het dan nu eindelijk door. Tenminste, als de kist me veilig op Aeropuerto Internacional Jorge Chávez weet af te leveren.
De mensen die me een beetje kennen, weten hoe graag ik naar Zuid Amerika wilde, en voilá, daar ga ik dan! Eens te meer een bewijs dat de aanhouder wel degelijk wint. *pitbull does a little happy dance*

Stiekem moet ik wel bekennen dat ik toch wel de kriebels in mijn buik heb. (Of het is een beginnend buikgriepje, maar ach, daar hebben we loperamide voor)
Een reis die al heel wat jaartjes bovenaan mijn lijstje stond... En dit keer gaat het dan echt gebeuren!

Tijdens het Diamox-drama (waar ik gemakkelijk een boek over zou kunnen schrijven) kreeg ik bijna een zenuwinzinking.
Ruim 2 maanden ben ik bezig geweest om 12 pilletjes tegen hoogteziekte te regelen, waarbij ik verdikkeme continu van het kastje naar de muur werd gestuurd; huisartsassistente, apotheek, huisarts, huisarts, Travel Clinic, Shoestring, huisartsassistente, Travel Clinic, Travel Clinic, Travel Clinic, huisartsassistente, GGD, Travel Clinic..... (Afijn, dit was even een korte samenvatting van het gepruts, de echte uiteenzetting duurt een klein uur, vraag maar aan Lieke)
Nu heb ik zelfs 20 (!!!) stuks. Dus ik kan met een gerust hart de Cerro Rico beklimmen...

Gisteren al online ingecheckt (KLM743 of KL0743 voor diegenen die het willen weten), dus die lange rijen kunnen we mooi ontwijken. Alleen de bagage afgeven en vervolgens op naar Starbucks om de traditie voort te zetten!

Net nog even de laatste controle uitgevoerd, en ik denk dat ik alles nu wel heb.
IK HEB ER ZIN IN! SUDAMERICA; TEN CUIDADO!!

(Nee, nog altijd geen enkele Spaanse les gevolgd en ik verwacht me dan ook wel weer regelmatig zeer lomp te verspreken... Waar jullie dan natuurlijk weer alles over zullen lezen in deze blog)

Houdt allen uw email in de gaten! (en mocht gmx.com problemen geven, dan hoor ik het wel..)
Nu nog even mijn allerliefste Luna knuffelen, op “verzenden” klikken en off we go!

Un beso cariñoso!

  • 06 April 2013 - 07:01

    Bianca:

    Deze meid ligt niet meer op een oor en heeft je eerste verslag al gelezen, het word weer een spannende leuke tijd, wens je een goede vlucht en let op jezelf( zo mams heeft gesproken)
    Xxxxx

  • 06 April 2013 - 08:10

    Geertje:

    Toen deze meid 20 minuten geleden wakker werd, dacht ze, whaaaa het is 6 april, de dag dat Gaby dan eindelijk aan haar grote avontuur begint en ze dacht: ,,shit shit shit ik had daar bij mij moeten zijn' blijft jammer dat ik onderdeel ben van die tweede mislukte poging;-)!! Gaupa, ik wens je een fantastische en inspirerende reis en ik ga je de komende weken volgen. Goede vlucht ook!xxx

  • 06 April 2013 - 09:30

    Jorg Gerritsen:

    Little Sis, have fun, en opletten met lama's, die krengen spugen !!!

  • 06 April 2013 - 10:41

    Viev:

    Veel plezier lieverd!! xxx

  • 06 April 2013 - 11:31

    Lieke:

    :) ik zou je boek zo kopen !
    veel plezier! Xxx

  • 06 April 2013 - 15:35

    Joke Ravestein:

    hoi,
    jullie zitten nog in de lucht.
    Ik heb papa uitgelegd hoe deze website werkt.
    Have fun :) en een poot van Blacky.
    mama x


  • 06 April 2013 - 15:55

    Papa Paul:

    Veel reisplezier, doe`t kalm aan vooral op grote hoogte, paps.

  • 06 April 2013 - 22:41

    John En Marion Kuijpers:

    Hallo Gaby,
    Veer winse diech 'n hiel gooi reijs en väöl plezeer
    de huurs nog wel vaan us john

  • 07 April 2013 - 20:10

    Cecile:

    Gaabske! Enjoy! Jouw manier van schrijven is echt super leuk :) xx Cielke

  • 07 April 2013 - 20:10

    Cecile:

    Gaabske! Enjoy! Jouw manier van schrijven is echt super leuk :) xx Cielke

  • 07 April 2013 - 20:10

    Cecile:

    Gaabske! Enjoy! Jouw manier van schrijven is echt super leuk :) xx Cielke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gaby

Actief sinds 11 Feb. 2010
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 46356

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 23 Juni 2014

Van Miami tot Moeras

23 September 2013 - 28 September 2013

Kelten en Kastelen

06 April 2013 - 29 April 2013

Het Andes Avontuur

01 Mei 2011 - 29 Mei 2011

Voorbij de Steenbokskeerkring

08 April 2010 - 01 Mei 2010

Het Maya Mysterie...

Landen bezocht: