All set.... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Gaby Gerritsen - WaarBenJij.nu All set.... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Gaby Gerritsen - WaarBenJij.nu

All set....

Door: Angel G

Blijf op de hoogte en volg Gaby

30 April 2011 | Nederland, Maastricht

... and ready to go!
Nu hopen dat mijn reisgenoot dat ook is... :)

Mijn kersverse "La Loba (joepie!) backpack is ingepakt en klaar voor vertrek.
Straks de laatste dingetjes weer controleren, waarvan ik weet dat ik dat morgen ook nog een keer of vijf zal herhalen.

Vooralsnog heb ik geen idee hoe de komende avond zal verlopen, hoe vroeg we gaan proberen te slapen of hoe we ons morgenochtend uit het bedje gaan slepen.
Maar dat zal wel los lopen, daar ik vroeger voor KLM Exel regelmatig om 3.45 uur moest opstaan. Dus 4 uur moet ook wel lukken. Hoop dat dat ook voor mijn reisgezel geldt... en anders, emmer koud water doet wonderen...

(Na een hooooooooop STRESS heb ik dan toch eindelijk vervoer weten te charteren naar de luchthaven. Het heeft heel wat voetjes in de löss gehad, maar het is uiteindelijk gelukt!
En ik ben zooooo dankbaar! :))

De vlucht staat gepland om 10 uur, vetrekkende vanaf Sjeepslook.

Dit jaar heb ik een flightbag aangeschaft om zodoende mijn backpack te beschermen.
Niet dat het sealen op de luchthavens niet goed was, integendeel;
Mijn backpack werd dermate vacuüm getrokken en ingezwachteld dat ik hem terug kreeg in het formaat van een lunchtrommeltje.
Hartstikke handig wellicht, maar probeer het eens los te maken terwijl je Zwitsers zakmes IN de backpack zit die je een paar uur eerder hebt laten mummificeren...

De eerste dagen zullen we in Kaapstad vertoeven. We hebben al besproken dat we dinsdag naar Kaap de Goede Hoop gaan.
Al fietsend...
What the hell was I thinking...

En nee, we gaan NIET alleen de straat op! Geen zorgen!

Afijn, ik zal dus weer proberen de achterban op de hoogte te houden van alle Gaby-Acties, want die zullen ongetwijfeld wel volgen. (zie vorige reisverhaal. Red.) En dit jaar speciaal voor de fans toegevoegd;
de Monique-Fratsen..!
Vraag me alleen af hoe het met de internetverbinding staat in de Namibische woestijn, maar dat zullen we dan wel zien.

Waarschijnlijk zal de eerste blog al vanuit Kaapstad komen, dus houdt allen uw email in de gaten!


To be continued....

xx


  • 30 April 2011 - 11:46

    Lieke:

    Have fun and enjoy!!
    Iech wel euver 4 weke hiel väöl sjieke verhaole hure en netuurlek sjieke foto's make!
    Succes met opstoon en iech deenk aon uuch es geer venaof Sjeepslook ;) vertrek.
    Dikke poen!

  • 30 April 2011 - 11:53

    Viev:

    Ik wil ook mee!!!!!!! :(

  • 30 April 2011 - 13:17

    Marja:

    Hé Gaabske,
    Een hele goede reis enne gezond weerom!!!!!
    xxxxx

  • 30 April 2011 - 21:17

    Bianca:

    Geweldig voorproefje op al het spannends , geniet ervan, zal al je berichtjes lezen
    dikke kus ....plant ;-) hahah
    bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gaby

Actief sinds 11 Feb. 2010
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 46369

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 23 Juni 2014

Van Miami tot Moeras

23 September 2013 - 28 September 2013

Kelten en Kastelen

06 April 2013 - 29 April 2013

Het Andes Avontuur

01 Mei 2011 - 29 Mei 2011

Voorbij de Steenbokskeerkring

08 April 2010 - 01 Mei 2010

Het Maya Mysterie...

Landen bezocht: